Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Miesięcznik „Tattoofest” ukazuje się regularnie od kwietnia 2007 roku. Początkowo magazyn miał być wsparciem i promocją dla organizowanego przez osoby związane ze studiem Kult Tattoo, krakowskiego festiwalu tatuażu Tattoofest. Obecnie jest to jedyny miesięcznik o sztuce tatuażu wydawany na tak dużą skalę.
Każdy numer zawiera wywiad z artystą z Polski oraz z tatuatorami zagranicznymi, relacje z krajowych i europejskich imprez branżowych, a także stałe działy takie jak: Inspiracje, Street Art, Lifestyle czy Studio.
Na przestrzeni lat „Tattoofest” stał się marką i symbolem polskiej sceny tatuażu. Zarówno artyści jak i firmy reklamujące się na naszych łamach zyskały popularność i uznanie w środowisku.
Magazyn sprzedawany jest w sieci Empik, kioskach Ruchu, salonikach InMedio oraz przez nasz sklep internetowy. Istnieje również możliwość zakupu prenumeraty.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.